Online kancelář mění svoji tvář.
Objevte výhody Nové online kanceláře a užijte si všechny novinky!
Vítejte ve Světě krásy !
Nová Online kancelář přináší jednodušší přihlášení, vylepšené objednávání, vždy aktuální informace a mnohem více.
Máte-li dotazy, pomůže Vám náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete:
NOVĚ! Live Chat, dostupný po přihlášení do nové online kanceláře
Telefonicky na všech linkách zákaznického servisu
Písemně prostřednictvím kontaktního formuláře v sekci Zákaznický servis
JAKÉ HLAVNÍ NOVINKY NA VÁS ČEKAJÍ?
1
Snadné přihlášení
Vše co potřebujete je Vaše e-mailová adresa nebo číslo AVON konta.
2
Přístup z každého zařízení
Ať jste kdekoli – nová Online kancelář je pohodlně dostupná i z Vašeho chytrého telefonu.
3
Kompletní informace o produktech
S novým produktovým katalogem budete mít popis výrobku a jeho složení vždy po ruce.
4
Přehledné objednávání
Objednávání jako v běžném internetovém obchodě – přes vyhledávání, košík nebo objednací číslo produktu.
5
Informace, které Vám pomohou
Neujde Vám žádná akční nabídka – vždy Vás na ni upozorníme.
VŠE DOSTUPNÉ Z CHYTRÉHO TELEFONU, TABLETU NEBO NOTEBOOKU 24 HODIN DENNĚ.
JAK SE JEDNODUŠE PŘIHLÁSÍTE?
Máte dvě možnosti:
Zadejte Vaši e-mailovou adresu nebo číslo AVON konta
Vypište heslo
JAK ZADÁTE OBJEDNÁVKU?
Zadávejte objednací čísla produktů, jak jste zvyklí
Využijte produktový katalog a vkládejte výrobky přímo do košíku jako v běžném e-shopu
Sledujte praktické rady – zjistěte aktuální výši Vaší slevy, využijte speciální nabídky a motivační programy
Zadejte objednávku jednoduše z Vašeho chytrého telefonu
CO VÁM NABÍDNE NOVÝ PRODUKTOVÝ KATALOG?
V produktovém katalogu najdete:
Podrobný popis
Složení výrobků
Produkty můžete jednoduše vyhledat a přidat přímo do objednávky.
JAK ZÍSKÁTE NOVÉ HESLO, POKUD JEJ ZAPOMENETE?
Nové heslo si můžete nechat zaslat na e-mail nebo SMS zprávou na Vaše telefonní číslo
KDE NAJDU MOJE FAKTURY?
Kde v Nové online kanceláři najdete své faktury? Podívejte se!
JAK PRACOVAT S OBJEDNÁVKAMI?
Jak pracovat s objednávkami v Nové online kanceláři? Podívejte se!
JAK ODESLAT OBJEDNÁVKU?
Jak správně odeslat objednávku v Nové online kanceláři včetně výběru způsobu doručení a platby? Podívejte se!
JAK UPRAVIT EXISTUJÍCÍ OBJEDNÁVKU?
Jak v Nové online kanceláři upravit existující objednávku? Podívejte se!
JAK ZADAT E-VRATKU?
Přicházíme s novým způsobem vrácení výrobků: elektronickou reklamací. Podívejte se!
Je potřeba při změně e-mailové adresy potvrdit její platnost prostřednictvím odkazu?
Ano, na požadovanou e-mailovou adresu Vám bude zaslán unikátní link. Změna e-mailové adresy bude provedena po jeho potvrzení.
Mohu si uložit rozpracovanou objednávku?
Ano, ale systém objednávku uchová pouze v případě, že do ní vložíte produkty a uložíte ji na později.
Kde najdu seznam odeslaných a uložených objednávek?
V hlavním MENU umístěném vlevo nahoře vyberte možnost Objednávky. Zde najdete odeslané i rozpracované objednávky.
Mohu najít konkrétní objednaný produkt v rámci objednávky?
Ano, vyhledávat nebo filtrovat můžete v Objednávkách podle mnoha kritérií. Vyhledávat můžete podle názvu produktu nebo jeho objednacího čísla. Podle čísla objednávky nebo faktury.
Jaká je minimální částka pro platbu online?
Minimalní částka, kterou je možné uhradit kartou online je 1 Kč.
Za jaké období najdu ve své Nové online kanceláři transakce a faktury?
Transakce a faktury se zobrazují po dobu 180 dnů od jejich provedení / vystavení.
Kde najdu číslo účtu, na který je možné uhradit fakturu?
V hlavním MENU umístěném vlevo nahoře vyberte možnost Můj účet a dále klikněte na Platby a faktury.
Musím objednávku zadávat pro jednotlivé zákazníky?
Ne, není nutné tuto možnost využívat. V případě velkých objednávek Vám však může usnadnit orientaci v objednaných produktech.
Jak můžu změnit adresu trvalého bydliště nebo doručovací adresu?
Informace a možnost zadání změny obou typů adres najdete v hlavním MENU umístěném vlevo nahoře a výběrem možnosti Můj účet přehled.
Adresu trvalého bydliště najdete pod možností Osobní údaje, doručovací adresy potom pod volbou Doručovací údaje.
Kde najdu kontaktní údaje na svého sales leadera a zónového manažera?
Kontaktní údaje najdete v hlavním MENU umístěném vlevo nahoře a výběrem možnosti Můj účet přehled.
Kde najdu nabídku DEMO produktů a Prodejní pomůcky?
Nabídku DEMO produktů a Prodejní pomůcky najdete ve druhém kroku objednávání.
Můžete je také vyhledat pomocí vyhledávání nebo je najdete v hlavním MENU umístěném vlevo nahoře pod možností Produktový katalog / záložka PRO AL/AG.
Kde najdu motivační programy, které mohu využít?
Motivační programy najdete v levém menu pod sekcí Motivační programy a kluby nebo v rámci objednávání v sekci Moje sleva.